Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Maximilia - 1 juli 2008 23:34

Vi har ju haft en ganska tung start på sommarlovet/semestern, så när mormor med särbo erbjöd sig att ta med Maximilia på äventyr var alla överlyckliga!


Maximilia fick åka till havet några km bort, gräva i sanden, bada baken och äta mjukglass...



-

Mamman stannade hemma för att vila och samla kraft. Njöt av en latte i min underbara sommarpresent. Härlig blandning av klassiska porslinsblommor och moderna ord i modernt teckensnitt! Muggen är tillverkad av anna. Och jag blir väldigt sugen på att besöka butiken Holken, där den köptes.



Pappan har jobbat hemifrån, men det har jag inga bilder på... Nu kan han gå själv. :)


-

[äter man tillräckligt med smärtstillande fixar man att måla en stol]

[bara 5 stolar kvar att måla]

[återkommer med bilder]


-

Och efter jag hade bloggat färdigt insåg jag att det passade perfekt in på dagens Tisdagstema - Sommar!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards