Direktlänk till inlägg 14 juli 2007

Hjulen på bussen går runt...

Av Maximilia - 14 juli 2007 10:49

Anna hade skrivit om en "tjuvlyssnat-grej" som hon hörde på tunnelbanan. Måste ju bara berätta vad Jesper hörde vid nattbussen hem i onsdags.


Det är festival i stan och det stod massor av folk som skulle med 01:20-bussen. Bussen var försenad och det kom en extrabuss för att alla skulle komma med. När klockan hade passerat 01:20 slog infon automatiskt om på skärmen som visar när nästa buss skulle gå, i detta fallet kl 05:20.


En 18-årig tjej som är på väg på bussen utbrister: - Åh nej, har vi missat bussen?!?! Måste vi vänta till i morgonbitti nu?!?! Hur ska vi då komma hem?!?  

 Mmm, när vi alla kommit på bussen ska vi sitta där i 4 timmar och vänta... :) Go morron!


I kväll ska vi upp på stan och se om vi hittar rösten som jag tappade igår!...

 
 
Anna

Anna

14 juli 2007 11:08

Undra hur många dumma saker man själv sagt som folk skrattar åt???? Man finns kanske med på tjuvlyssnat...

http://hallakulle.bloggagratis.se

 
jean

jean

15 juli 2007 11:54

den var riktigt bra.
bara för ditt inlägg ska jag gå in på tjuvlyssnats hemsida.

ha det gott!!!
ps.vilken söt liten kille:-)

http://marilyn-monroe-still-alive.bloggagratis.se

 
kiki

kiki

15 juli 2007 21:06

Visst är min unge söt, men det är ju en tjej! :)

http://maximilia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

jean

16 juli 2007 00:21

Fan...förlåt:-)
Du har en väldigt söt liten tjej:-)
Grymt att hon verkar gilla bilar.själv älskade jag mina plastvolvobilar när jag var liten.

ha det gott!

mvh jean

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maximilia - 18 juli 2008 20:23

Från början...Min första hemsida skapade jag för över 10 år sedan. Den har funnits i många olika varianter - om Jesper och mig, vårt bröllop, vårt barn och vårt hus. Jag köpte en egen .se-domän och jag tyckte det var kul att lägga upp bilder för att ...

Av Maximilia - 15 juli 2008 01:10

När man har flyttat till en ny kust har man mycket att upptäcka.   En av punkterna på saker-att-göra-inder-sommaren-listan är att besöka byar i närheten, och det har vi gjort idag . I Västra Ströö finns en butik för sakletare. Och här fanns det grej...

Av Maximilia - 14 juli 2008 00:16

Härromdagen såg vi några gubbar på ängen utanför vårt hus som kollade, pekade, pratade och tydligen planerade något. Vi blev något nervösa, eftersom det byggs hejvilt i kommunen. Jesper tvingades ut för att hämta posten och helt apropå ställa en disk...

Av Maximilia - 12 juli 2008 10:47

Vi har fått en ny sambo. Han är praktisk och tillfredställer en hel del av våra behov i gästrummet. Jag trodde aldrig att jag skulle låta honom flytta in i  mitt liv, men nu när jag har honom är jag nöjd. Dessutom var han både lätt och billig.   Bil...

Av Maximilia - 10 juli 2008 23:49

När man är i Köpenhamn kan man alltid följa Ströget ner från tågstationen till Nyhamn. Eller går man kringelikrokar på alla bakgator. Vi gick alla bakgator vi kunde hitta.    Rosodlingar på väggen på bakgatorna, och färgglada byggnader i Nyhamn.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards