Direktlänk till inlägg 9 augusti 2007

3 år & 2 dagar...

Av Maximilia - 9 augusti 2007 20:02

"Ja, men det måste vi ju fira!"

eller

"Vad hände?!?!"


I morse när jag stod i duschen funderade jag på vilket datum det är idag. Hmm... Var det den 8:de igår? Ehhh, var tog den 7:de augusti vägen?!?


När Jesper kom ner lufsande var jag snabb med att Gratulera på bröllopsdagen! "Va?" Han kollar datum på klockan. "Va? Missade vi den?!?" :)


Mmm, vi hade fullt upp med att planera en grillkväll med våra vänner och att måla fönster! Grillkvällen blev flyttad hem till några nya vänner och det var supertrevligt. Men det hade så klart varit kul att fira bröllopsdag med sina kompisar. Om man hade kommit ihåg det, vill säga.


I em fick jag ett blomsterbud till jobbet. Min Eppen hade skrivit:

"Tänk att vi glömde båda två,

men jag älskar dig lika mycket nu som då!"




 
 
Karin

Karin

10 augusti 2007 22:30

Det var väldigt romantiskt av din man!

http://hemochliv.blogg.se

 
BLomst

BLomst

26 augusti 2007 15:06

Romantisk og søtt - GRATULERER med dagen som var! (:

http://blomst.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maximilia - 18 juli 2008 20:23

Från början...Min första hemsida skapade jag för över 10 år sedan. Den har funnits i många olika varianter - om Jesper och mig, vårt bröllop, vårt barn och vårt hus. Jag köpte en egen .se-domän och jag tyckte det var kul att lägga upp bilder för att ...

Av Maximilia - 15 juli 2008 01:10

När man har flyttat till en ny kust har man mycket att upptäcka.   En av punkterna på saker-att-göra-inder-sommaren-listan är att besöka byar i närheten, och det har vi gjort idag . I Västra Ströö finns en butik för sakletare. Och här fanns det grej...

Av Maximilia - 14 juli 2008 00:16

Härromdagen såg vi några gubbar på ängen utanför vårt hus som kollade, pekade, pratade och tydligen planerade något. Vi blev något nervösa, eftersom det byggs hejvilt i kommunen. Jesper tvingades ut för att hämta posten och helt apropå ställa en disk...

Av Maximilia - 12 juli 2008 10:47

Vi har fått en ny sambo. Han är praktisk och tillfredställer en hel del av våra behov i gästrummet. Jag trodde aldrig att jag skulle låta honom flytta in i  mitt liv, men nu när jag har honom är jag nöjd. Dessutom var han både lätt och billig.   Bil...

Av Maximilia - 10 juli 2008 23:49

När man är i Köpenhamn kan man alltid följa Ströget ner från tågstationen till Nyhamn. Eller går man kringelikrokar på alla bakgator. Vi gick alla bakgator vi kunde hitta.    Rosodlingar på väggen på bakgatorna, och färgglada byggnader i Nyhamn.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards